Otur

Kan man ens ha så otur som jag haft i helgen? Körde i fredags och allt spårade ur och slutade med att en stackare spydde i min bil.. Kul när spya är de värsta man vet! Lördagen fick jag värsta karatefyllan så den spårade också. + att jag jobbade söndagen med värsta bakishuvudvärken och de var jätte kul osv. Resten av söndagen sependerades först hos Pontus med han, Linus, Matilda och Andreas en stund och sedan for jag och Linus till Myrheden. Där följde vi hans mama till Hej där de var Logdans haha? Sovde nästan 12 timmar inatt och märkte knappt när Linus klev upp imorse vid 4-5 nångång och drog till Kirurna, typ helt död. Lycka till och kunna sova inatt Josse! Jobbar förmiddag hela veckan och har en helt ledig helg för första gången i hela livet känns de som! Minns inte när jag hade de senast..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0